Grąžinimo ir pristatymo politika
IGLO šeima tikisi, jog mūsų interjero gaminiai Jums patiks ir atras savo vietą Jūsų namuose. Tačiau, Jūs turite teisę grąžinti ar pakeisti prekę (-es) į kitą. Norint tai padaryti, keitimas ar grąžinimas turi atitikti šias sąlygas:
- Grąžinimo arba keitimo terminas turi būti galiojantis.
- Gaminiai turi būti nepanaudoti, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės.
- Pateikti įsigijimo dokumentus (užsakymą patvirtinantį dokumentą arba PVM sąskaitą faktūrą).
- Prekes atsiųsti adresu MB Iglo namelis, Artojų 7A, Klaipėda.
KEITIMO / GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
- Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekių, taip pat prekių, kurios Pirkėjui atsiųstos pagal individualų užsakymą.
- Pirkėjas norėdamas grąžinti/pakeisti prekę (-es), gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. Tai galima padaryti informuojant pardavėją el. paštu uzsakymai@iglo.lt, grąžinimas gali būti vykdomas tik gavus raštišką patvirtinimą iš pardavėjo/įmonės darbuotojo. Privaloma nurodyti grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
- Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos.
- Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.
- Atkreipiame dėmesį, kad pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį – pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
- Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
- Prekės Pirkėjui nepatikusios dėl formos, dydžio, spalvos, modelio, komplektiškumo (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) priimamos iš Pirkėjo ir pakeičiamos arba už jas grąžinami pinigai per 14 dienų nuo prekės grąžinimo.
- Kai grąžinama gauta ne ta prekė, arba nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis arba kokybiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi tinkamų arba kokybiškų prekių arba Pirkėjas nepageidauja šių prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
PRISTATYMO INFORMACIJA
Interjero detalių pristatymo informacija:
- Pristatymas Lietuvoje 2 – 5 darbo dienos.
Individualių baldų gamybos ir pristatymo terminai:
- Terminai priklauso nuo užsakymo sudėtingumo bei dydžio. Terminas nurodomas individualiai kiekvienam klientui ir užsakomiems produktams.
Kitų prekių pristatymo informacija:
- Informacija pateikiama prie konkrečios prekės aprašymo.
Atnaujinta: 2023 Spalio 15d.